Thursday, 2 February 2012

Hello everbody.



Today,i don’t have any mood bcaus its all about my ex n another women..stop fighting about me okey..its my fault bcause i treat her nicely..its my way treat averbody nicely,hope u understand..i just friend with everyone ..if u want to know i treat u n treat another girl in different way..u are my ex girlfriend that i still loving you..u don’t have to worried about my feeling .my love to you still have..u still grin and bear it of my attitude..that i love you more..but i don’t like u if every times u want to scold me n another person..if u like that people will absouletly not like you even u nice n beautiful..every times i want u change ur self u always say u change first not me..every person not perfect..u are special to me,u don’t have to worry i go to another girl,that gonna be happen..u must conceterate your future n u will sit SPm this year right..u want go to uitm with me n be with me every second,minute,hour,day right ? so u must work hard to succesfull ..i want you don’t think about another girl so much..i know u love me but u have to control ur jelousy .just focused on ur study..i know u smart,but if u didn’t study u will not succesfull in ur life..i want u know that i still love you..

Tuesday, 31 January 2012

nothng to say !!!

ak xsuka bila ak dituduh bukan2 n org xcye ak..jgnla wt cite tntg ak da okey..klau ko sygkn ak,so jgn wt cite tntg ak okey..nyh bkan utk ex ak..xpi sesorg okey..ak hrap dye sdar tntg nyh..klau ko nak ak pon xpyhla cite bruk tntg ak at ex ak pdhl xbtol pon..see mlam nyh ak gdo besar smpai ex ak nges2...ak xnk dye nges tntg ak..bnda bkn slh ak..ak xwt pon smua 2 okey..n xpna pon typu tntg bdak 2..smua yg ak ckp at ko btol k..hurmm..trplulg la at ko k klau nk cye o x..hurmm ak xsuka la..tolang la cye ak wlpon ak da bnyk mlukakn aty ko..xpi ak sedih ble dga ko ngis teresak2 ..hurmm ak cbe utk hburkn ko n wt ko ketawa xpi mstyy ko akn ckp serious ley x n mtang ..bnda ak nk wt ko ktwa je pon,bkn ad pape..hurmm..tolg la fhm ak k...hurmm ko tw x pe prsan ak ble ko cye gurl len..ak rase cm ak nyh ko xpna cye tntg prsan ak pda ko..wlpon ak lyn gurl rmai xpi ak xda pon prsan at dorg..ak angp dorg kwan ak je..ak xsuka dkonkong sgt ,ak tw ko syg ak..xpi jgn knkong sgt2..plis okey..ak pon syg ko jgk xpi ak xnk sgt knkong ko,,klau ak xknkong ko,ko ckp ak xsyg ko..ak serba slh dlm hal nyh..hurmm xtau da nk wt pe..hurmm..bila ko mrah je pe bnda ko xterucap at ak ko ucp bnda bkan2 k..ak nyh bkn tmpt ko nk maki xpi ak than je  sbb ak xksh coz ak tw ko nga mrah..ak mafkan ko k..dun wory..xpi lau umur ak xpnjg ak nk ko jnji pda ak ,ko akn cari laky len yg scm ak..wlpon ko syg ak sgt2..ak berntung n hrgai ko syg ak..xpi ak xnk org ckp ak nyh wt bnda bkn2 at ko smpai o syg ak sgt2..ak xmau org ckp cm 2 n fkir cm 2..plis k jnji dgn ak bila ak xda at dunia nyh plis cari pgnti ak,,ak xmau xda org jge ko..ak nk ko slalu dlndungi n djga n d beri ksih syg yg ckupnya dari sesorng yg istimwa..okey..

Monday, 30 January 2012

today !!

yeahh mlam yg sjuk..hehe..asyk hjan je araustrlia nyh..ish2..nk gerak pon sush..huhu xpi tido srnok la sbb sjuk..so dtg2la arausrlia okey..first xdi g kelas mmg xbesh sbb mgntuk gle la..kelas kul 8 pgy xpi bgun kul 7.50 arhgghh xpi ak ttp mand okey..hehe..so dtg kelas lmbt slmt lectre xdtg lagy,fuhh slmt ak..xpi dgn rmbut x bbuh wax,ah g kelas dgn xpkain wax,xpi ak ttp bwak wax 2 so ley la pkai..hehe..kne la nsem2 an..haha..xley blah puji diri sndri..hehe..pas 2 test ctu 101 plak 2..ish2..slmt ak ley jwb..egt an sush..xpi xtaula kdg2 ak yakin dpt jwb xpi markah dpt x seberpa pon..lau kdg2 ak xykin pergghh mrkh ak pnya la ak xsngka2 ..hehe..ley plak ak da siap ak tido..mngtk la katekn..slmt blkg ak budak salu gdo dgn bf dye iai2 ' ekin ' 2 kejutkan ak..hehe tenz wei..hehe..pas 2 ley plak ak trtido ex ak mjuk n mra2 ak..perghh i mngtuk la u,bkn i sje2 ttdo..mmg bdan i letih sgt2 la..btw skg xda mjuk da dgn ak..2 la ak suka tntg dye sbb dye suka mjuk dgn ak,xpi slmt ak pndai pjuk an..hehedye nyh suka wt suara mnja dye..2 pleng ak suka..haha cm gedik skit an dye xpi dye xgedik pon..dye comel bila dye mjuk..xpi dye nyh pleng kuat tido la..ish2..plek2 ak dgn dye nyh xpi xksh tido je pon..huhu..


ok la t ak poast len plak..hehe time to go..

Saturday, 28 January 2012

today my bad luck !!!


Ary nyh sports day pleng bosn gle2 la da la pnas n org xrmai..hurmm fa la btry cmra ak xda da..shit la..pe la mslh ak rnyh an..byr smpai 10 rngt xpi dpt mkan mee,air sirap n nasi ptuh lauk ayam..ish da la xsdap..pnas gle2 la..da la ak klh plak men carrom..hehe xpi xpela sje je nk test power smula..huhu..klau korg ad msty korg ckp bosn..rmai budak2 belah awal sbb pnas n bosn..ish2..da la air skit je..xpi slmt ak main mnum je air bdak sport rec..huhu..msty dorg berbulu je..peduli pea k..pas 2 ak blek je2 ak,ak nk cuci baju..pas 2 ak terjatuh plak,ny sbb ksut yg lcin..pergg skitnya ,xpi xda luka la..xpi ak sket aty sbb sbun soflan ak bis truss bb tertumpah..argghhh xkn kne beli baru plak..shit..ah tgk ak bnyk mncrut tol..pas 2 ak msj ex ak dye xeply plak 2..ak xtau la pe dye wt..hurmm ak btol2 pnat rnyh..argghh bertmbh itam la ak..xpi xpela aka rap mlam jp g n sok xda jdi cmnyh da..

Friday, 27 January 2012

baju kebaya



hehe nyh story ak tntg dye pkai baju kebaya..ak mmg mnt gila la gurl pkai kebaya..hehe..mmg nmpk ayu n sush ak nk ckp..cme ak mmpu ckp gurl pkai kebaya..waaaaauuuuu la..hehe..time 2 ary pe th,ak lpe xpi time 2 dye jmpa ak..dye pkai kebaya la,xpi time 2 kiteorg break..kiteorg break xmsuh2 pon..hehe..time 2 dye pkai kebaya licin..gila la lawa n ayu gila la,ak smpai xterkata..hehe dgn rmbut dye terbang an,angin plak tiup..wauu..haha cm cite la plak..xpi mmg btol la..dgn wangi dye plak an..hehe..time 2 dye tkot nk dekat2 dgn ak..hehe xtaw la np an..hehe..ley plak an time 2 dye pkul ak..jmpa ak je msty pkul ak..ish2..xpi xpe,xsket pon..dye pkul cm smut je..hehe..xpi lau dye mra gila2..bek deam je..hehe..sbb mmg ,merah2 la bdan ak..ak jenis lau gurl 2 mra ak mmg deam xda nk ckp,sb bia dye tenang dlu..lpaskn kmrahn dye dlu..lau ak ckp kng ad je xkena an..so bek ak deam..hehe..2 ak plng ske sbb dye suka mrah,mjuk,bg ak mara..kiteorg mmg plek skit time kpel..hehe ak suka gdo2 nyh sbb wt kiteorg mkin rpat..hehe..xpi xdala gdo teruk2 2..gdo2 bese je..hehe..

sports day


yeaahh ary nyh ak sports day diploma business study..ak xtau np mlam nyh ak xley tdo,mybe sbb ak excited kot..hehe..ak mmg cmnyh dari kecik,lau ad pape je function sok ak mmg excited smpai xley tido pas 2 lau ttdo ak mmg xbgun..hehe..ary nyh ak nk snap pic bnyk2..hehe..wt kenangan..hehe..nseb bek ak bwak kmra ak..yeahhh..ak arp ary nyh pleng sronok la,n xda pape yg bruk blaku..jp g ak men carrom..hehe..ak nk men futsal xpi da pnuh da..ak mmg mnt bola..hehe..so men la carrom 2..huhu..xkshla..hehe..ak geng dgn adan..hehe..xdi baru ex ak kol ak,waa dpt dga suara dye..tenz SYAZMIN..mlam nyh kte xgdo pon..slalu nya ak dgn dye gdo je stiap mlam..hehe ad je dye xpuas t dgn ak..hehe xpi gdo2 kiteorg syg s2 sma len..2 cre ak dgn dye..hehe..kiteorg gdo mnja2..dye nyh lau gdo trus nk letk n bgai la..hehe last2 dye kol ak..hehe..ak tw dye mmg akn kol ak smula..hehe..

dyE

hey2 ak kembali la..haha..


sory ak da 3 ary xupdate pape sbb ak xbyr brodband..haha..pemals an ak nyh..hehe xpi xpela..ak xley la update selalu da..


adoyy sampai mane eik,ouh ak terigat..hehe..ak nyh suka wt dye sket aty,geram n macam2 at ak,xpi jauh dari lbuk hati ak,ak syg dye..dye wnta ptma wt ak syg dye sgt2,dye wt record smpai ak syg dye sgt2..kdg2 ak geram jgk dgn dye..hehe besela geram2 mnja..ak suka ccuk pngang dye n belai rmbut dye,,ase cm tenang je..huhu..first ak tgk movie dgn dye,time 2 dye kesjukan,kesian dye an..lalu ak hug la dye..hehe baru rase kepanasan an..hehe..dye nyh ad sket dade..xley sgt kena sjuk2 nyh..slmt ak ad..cehh cm ape je an..ak selalu la ad d smpg dye time dye sket..ad s2 ary 2 dye sket sgt2 smpai ak rsau gle2 arhh,ak smpai nk angkt dye kuar at tmpt movie 2 n mall 2..yela dye xlrt..hehe..xpi dye yg xnk..n first ak ad cncn kpel dgn gurl..hehe..ak beli la n ukir nama ak n dye..so jdnya SYAZRIQ..time kpel 2 2 cncn dye pgg,sbb ak swuh dye pgg spya dye ase kehadirn ak d cc dye salu..dye salu pkai at lher time jmpa ak,kdg2 dye plupa nk pkai..xpi mase 21.1.2012 ak mnx dye cncn kiteorg 2 satu..sb ak nk rase dye d cc ak jgk..hurmm..jdi smpai skg ak pkai salu cncn 2 d tgn ak..kiteorg mmg xkpel xpi prsan syg 2 ad lagy..waaa..bsr tol cnta korg..xpi dye xfhm2 ak..ak just angp gurl len 2 kwan ak je,wlpon ak lyn dorg laen mcm skit..xpi ak syg dye sorg je..flying kiss for herr...mmmuuuaaaxxx !!!! xpi dye nyh cte2 dye xnk dduk at mlysia,dye nk duk at u.k..waaa speaking bi ..hehe..xpi dye sket dade ad hati nk dduk u.k..hehe..sjak dye knal ak dye trus xplygirl..dlu dye nyh plgurl..ish2..xpi ak dpt ubh dye..waa bgusla ..jmpa org dari group same..hehe..dye nyh kuat membebel je..ak wt salh ckit je..dye pnya membebl..perrgghh ak ckp korg..klah org tua..hehe..xpi dye wt smua 2 sbb syg ak..ak taw..kdg2 dye ckp at nset ak wt bdo je..saje nk bg dye sket t n ulg smula pe dye ckp..xpi dye ttp ulg..hehe cm iklan 2 la..hehe..last2 ak pon terkena jgk smuala..xpi ak pon ulg jgk..hehe